Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

To kdyby býval měl Hitler!

TU ÚŽASNOU HI-TECH! Před lety, když jsem ještě bydlel v San Francisku, mi někdo odposlouchával domácí telefon. Vím to. Pracoval jsem tehdy v komunikacích. Než jsem s tím něco udělal, koumal jsem nad tím, kdo to tak asi může být. Nenapadlo mě nic kloudného. Došlo mi to ve tři ráno až po létech. Musela to být Mafie, kterou pak Papež Franta - exkomunikoval. Jeden můj bývalý spolubydlící, o kterém jsem už psal (viz blog ‘Spolubydlící’), to na ni pích’, aby se dostal ven ze Sing Singu. Ti kluci, co s sebou věčně nosí černý futrál od houslí, šli po něm tvrdě. Pak mu americká federální vláda ‘předělala’ obličej a dala mu novou identitu. Stal se z něj fešák. Naučili ho mluvit bez toho hrozného brooklynského přízvuku a zabydleli ho v Sacramentu. Zřejmě si Mafie myslela, že mě bude volat. Ale bývalý Harry Robinson, nyní Robert Regent, byl chytřejší než sám jejich Kmotr. Volal mi až po mnoha letech do kanceláře, když si mne našel na Internetu. A jsem si jistý, že volal z nádražní telefonní budky. Abych to dopověděl: jen co jsem nechal na svém telefonním záznamníku Mafii ‘patřičný’ vzkaz, ze kterého jistě neměli radost, odposlouchávání přestalo. Dali si říci. Mafie není vláda.

Američan Art Buchwald byl satirik jako já, či vlastně já jsem satirik jako on, neb jsem se od něj přes 20 let tuto profesi učil tím, že jsem věrně četl jeho sloupek ve Washington Post. Když se provalil skandál s Watergate, Buchwald se úžasně naštval, že se nedostal na ‘černou listinu’ toho křiváka (crook) Nixona. Nicméně se po jeho smrti přišlo na to, že ho, stejně jako později Angelu Merkelovou a mnohé další, ta agentura, která officiálně po léta ‘neexistovala’, odposlouchávala. To je ta, co to na ni všechno provalil jejich bývalý analytik, nyní jejich nemesis Number 1, světově proslulý Eda Sněhové-doupě. Pokud byl Nixon v 1974tém třetí liga, organizace jako NASA (bez toho prvního ‘A’) je samozřejmě liga mistrovská. Ta v odposlouchávání suverénně vede.

Nedávno jsem zjistil, že mi někdo monitoruje e-mail. Mafie to být nemůže, neb můj přítel Robert už je tam, kam patřil. A s lidmi podobného charakteru se teď už nestýkám. Tak mě napadlo, jestli to není nějaký ten ruský šikula, který si myslí, že mi ukradne moje miliony tím, že si zjistí z mého počítače číslo a heslo mého švýcarského konta. Já tam heslo nemám, přes internet transakce nedělám a do Zurichu pro ten milion dolarů v hotovosti, které ‘potřebuje’ moje žena ročně, jezdíme spolu osobně. Mám na to speciálně opancéřovanou diplomatku, co se připoutá na zápěstí zamknutým ocelovým okem, udělanou pro tyto účely na zakázku známou firmou Louis Vuitton. Žena totiž ráda nakupuje v tom samém obchodě, co prodavačka odmítla ukázat Oprah Winfreyové tu $40-ti tisícovou kabelku, kterou chtěla Oprah dát jako svatební dar známé zpěvačce Tině Turnerové. No a tak už mi nezbývá než si myslet, že stejně jako můj vzor Art Buchwald, jsem monitorován Bílým Domem. Oznámil jsem to všem svým přátelům. Nepřestalo to. Mafie to rozhodně není. Jak jsem už řekl, ta si dá říci. Musí to být vláda.

I když Eda říkal, že se teď monitoruje každý, a já tudíž nejsem žádný unikát, myslím si: Jaká to čest! Je to podobný pocit, jako když jsem kdysi zjistil, že v té mohutné knize, která se nachází v knihovně amerického kongresu a kde jsou registrované všechny knihy a všichni spisovatelé, se mé jméno nachází hned vedle slavného amerického spisovatele Uptona Sinclaira!

Je vám snad známo, že teď každý z nás má někde v etéru ‘vytetované’ binární číslo. Stačí mít platební kartu, e-mail, twitter či Facebook, a je to. Binárni pach. Organizace vás sledují jako ti psi-stavěči, co hledají uprchlé vězně, či čmuchají na letištích drogy nebo peníze. Je vám 16, uděláte něco úžasně blbého, chcete se s tím pochlubit. Dáte to na Facebook, aby všichni ti idioti jako jste vy věděli, že jste jedním z nich. A když je vám 26 a žádáte si o místo se zodpovědností, práci nedostanete. Existují agentury, které se zabývají vyšetřováním informací na internetu. Zaměstnavateli, kterého se snažíte oblafnout, za poplatek zjistí, jestli jste skutečně ten nejlepší kandidát s bezúhoným charakterem, jak tvrdíte. Ani náhodou! Přijde se i na to, že jste v 13ti letech, jako ministrant, šloh’ stovku z kostelní kasy, s kluky jste se opil a pak jste to inzeroval na internetu. Jenže dnešní mládeži to nevadí. V jejich úžasné omezenosti nejen rádi o sobě kecají ale dokumentují to na věky věků a v barevné fotografii.

Jednou jsem volal na informace a ptal se, kde si mohu koupit jízdenky na tramvaj. Ta dotyčná mi řekla, že když vyjdu z domu, tak mám jít doprava, hned zahnout doleva a tam je v polovině bloku trafika, kde je prodávají. Když jsem se otřásl ze šoku, že ví, kde se přesně nalézám, zeptal jsem se, jak to ví. Shovívavě se zasmála, asi si myslela, že jsem přišel na Vinohrady z měsíce.           “Voláte z mobilu, ne?”

Není divu, že proslulý Eda má teď ruskou bumážku. Jsem si jistý, že tahle technologie není jen v mobilu, ale také v deskách pasu.

A teď si představte, že by měl takovouhle technologii Adolf. Nebo Gottwald. Nebyla by třeba pohraniční stráž, černí vlčáci a elektrické dráty. Každý chytrý uprchlík si bral s sebou doklady (viz čs. film “Občanský průkaz”). Vysokoškolský diplom, křestní list, občanku, a pokud je měl, maturitní vysvědčení a pas. Teď dáte na počítač, kontrolovaný státem, všechno. Nemáte zaplacené daně a alimenty? Máte šmytec. Žádná Tramtárie nebude. Rok 1948 by vypadal jinak: váš pas má jakýsi kód a když přijdete 5-10 km k čáře (kde nemáte co dělat), někde se rozsvítí červené světlo, zahouká siréna a je to hotovka. Čapnou vas na to tata. Váš mobil ‘jim’ řekne souřadnice, kde se schováváte pod listím.

Mladí už nemají a ani nevyžadují soukromí. Jim to nevadí. Mně ano. Koupil jsem si zlaté plnicí pero zn. Mont Blanc a začínám psát svým známým a přátelům zase dopisy. Píši krasopisně. A jak mi to poradil bývalý americký president Jimmy Carter: neposílám teď e-mail. Na psané dopisy nemají tlumočníky. Ale s tou fantastickou technologií, když je teď zpráva digitální, tlumočníky nepotřebují. Mají jistě něco mnohem lepšího než ten skomolený ‘google translate’.

Jo, a ještě něco. Když Jimmy Carter, ten americký prezident, kdysi řekl, že viděl UFO, všichni se mu smáli. Já ne. Vím, že jsou mezi námi. Kdo si myslíte, že tu technologii dělá? My? Co se mne týče, pan Carter byl a je čestný člověk. Musí vědět, stejně jako Ronald Reagan, o co s UFO vlastně jde. No, a kdo ví? Třeba ta úžasná technologie opravdu pochází od pilotů UFO a my se na ni chytáme jako mouchy na med. Pokud je tomu tak, ať už jsou jejich úmysly s lidstvem jakékoliv, musíme být rádi, že tu pro nás tak fascinující technologii nedaly posádky létajících talířů tehdy v dvaatřicátem Adolfovi.

_____________________________________________________________________________________________________

P.S. Dneska je 22. června 2014. Je to 73 let, co 4-milionová armáda 52tiletého šíleného blbce Adolfa Hitlera (viz můj blog z 8.6.) v “Operaci Barbarossa” přepadla Sovětský Svaz. Němci šli ‘hledat’ do Ruska Führerem přislíbený ‘Lebensraum’. Místo toho, jak historie káže, našli o pár let později - u Stalingradu - svůj ‘Todesraum’.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Carl Sinclair | neděle 22.6.2014 10:00 | karma článku: 16,04 | přečteno: 1222x
  • Další články autora

Carl Sinclair

Proč bych stále chtěl být diktátorem v ČR?

Je to měsíc, co jsem četl o panu radním z Teplic. Nelíbilo se mu, že ženy bohatých přistěhovalců ze Středního východu, konkrétně z pouštního království Kuvajtu, skupují pozemky, kde se dá, aby na nich mohli budovat svá letní sídla. Kromě toho chtějí taky chodit zahalené v černých hábitech. Pan radní má pocit, že to není náš zvyk a že by ty dotyčné dámy zahalené po Teplicích chodit neměly.

7.10.2014 v 8:56 | Karma: 37,12 | Přečteno: 3711x | Diskuse| Politika

Carl Sinclair

Býk číslo čtyři

V Seville jsme už dva měsíce. Velká rozhodnutí v naší rodině dělám já. Jít na koridu, nebo-li býčí zápasy, jsem viděl jako nutnou životní zkušenost, kulturní povinnost. Nikdy jsem na na ní nebyl, ani moje žena. Brána číslo patnáct napsaná na našich dvou lístcích (jeden stál třicet šest euro) stojí naproti slavné čtvrti Triana a taky hospodě, kam rádi chodíme během přestávek mezi lekcemi španělštiny, asi šedesát metrů od mé školní židle.

3.10.2014 v 9:00 | Karma: 10,87 | Přečteno: 401x | Diskuse| Kultura

Carl Sinclair

Proč bych chtěl být diktátorem v ČR?

Protože diktatura je lepší (k vysvětlení viz můj blog z 10. ledna) a také protože na to mám: charakter, vizáž, vzdělání, zkušenosti i léta. Jak jistě víte, diktátorů jsou dva základní typy: 1) Diktátor tzv. “benevolentní“, se šedivými licousy a 2) Diktátor tzv. “nebenevolentní“, s černým fouskem. Obyčejně, když zkorumpovaná demokracie jako byla Weimarská republika (viz: http://cs.wikipedia.org/wiki/V%C3%BDmarsk%C3%A1_republika) padne, přijde diktátor č. 2. Tak to na tomhle světě funguje. Nicméně v dalších volbách, budete-li ještě mít tu možnost volit, zvolte mě. Jak to uděláte? Vezmete si propisovačku (aby se to nedalo vymazat) a na volebním lístku všechny přeškrtnete a napíšete tam moje jméno. A abyste věděli, do čeho lezete, tak jako každý správný Diktátor vám v kostce nastíním ty nejpodstatnější věci, kterými svou diktaturu začnu:

16.8.2014 v 9:00 | Karma: 34,63 | Přečteno: 4240x | Diskuse| Politika

Carl Sinclair

Nikdy se nepřepínej. Udržuj si rezervy

"ELVIS, OREL AMERICKÝ: Bajka skoro pravdivá" je příběhem všech, kteří hledají skrytý smysl života. Je to příběh o lásce a přátelství, jak dospět k moudrosti a jak se spojit s vlastní duší. Orel jménem Elvis, nám ukazuje, že lze přijmout nové myšlenky a nechat za sebou ty, které jsme přerostli. Kniha je napsaná v tradici "Racka Jonathana" pro nové tisíciletí. I když si někteří čtenáři myslí, že je to příběh Elvise Presleyho, krále Rock & Rollu, autor nás ujišťuje, že tomu tak není. Psal jenom o lidech, spirituálnim životě a nášem vztahu s orlem svobody, kterého máme každý z nás v srdci. _________________________________________________________________________________ ELVIS, OREL AMERICKÝ, Kapitola 15. Opět letěli jeden za druhým. Ike dal znamení a začali klesat. Elvis pozoroval Ika, jak nabírá rychlost, pomáhal si ocasem a předvedl salto. Udělal dvě hvězdy a při té třetí se nechal vynést výš, obrátil se, předvedl další přemet a potom následovala celá plejáda nejkrásnějších skluzů jaké kdy Elvis viděl. Po hodinách cvičení, jež bylo pro Elvise jako škola hrou, to vypadalo, jako byly oba přátelé spojeni dohromady.

25.7.2014 v 9:00 | Karma: 6,44 | Přečteno: 236x | Diskuse| Ona

Carl Sinclair

Systém nelze zlomit. Zlomí tebe.

"ELVIS, OREL AMERICKÝ: Bajka skoro pravdivá" je příběhem všech, kteří hledají skrytý smysl života. Je to příběh o lásce a přátelství, jak dospět k moudrosti a jak se spojit s vlastní duší. Orel jménem Elvis, nám ukazuje, že lze přijmout nové myšlenky a nechat za sebou ty, které jsme přerostli. Kniha je napsaná v tradici "Racka Jonathana" pro nové tisíciletí. I když si někteří čtenáři myslí, že je to příběh Elvise Presleyho, krále Rock & Rollu, autor nás ujišťuje, že tomu tak není. Psal jenom o lidech, spirituálnim životě a nášem vztahu s orlem svobody, kterého máme každý z nás v srdci. _______________________________________________________________ ELVIS, OREL AMERICKÝ, Kapitola 14. Letěli do žulového lomu a usadili se přímo veprostřed na jednom balvanu. Připomínalo jim to obrovský amfiteátr se stěnami do půlkruhu kolem nich. "Tohle místo má nejlepší akustiku na světě," řekl Ike. "Nemusíš si zničit hlasivky, když cvičíš." Zaklapal jemně zobákem. "Slyšíš?" poznamenal s uspokojením. Klapání se odráželo od stěny a vracelo se zpátky silnější, plnější a jasnější, jako v opeře. "Chvěje se to!" vykřikl Elvis překvapeně. "Zesiluje to energii," objasnoval Ike. "Musíš ale používat jenom spodní část svého hlasového ústrojí. Myslím tím průdušnice." Ike si sáhl na krk. "Jinak si totiž zničíš hlas."

18.7.2014 v 9:00 | Karma: 6,36 | Přečteno: 320x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Ukrajinská armáda zaútočila na přístavy v Černém moři, cílila i na sklady s ropou

17. května 2024  6:42,  aktualizováno  10:19

Sledujeme online Ruská obrana v noci čelila rozsáhlému útoku dronů na Novorossijsk a další přístavní město...

Muž utekl z hořícího bytu na balkon, hasiči ho dostali dolů po žebříku

17. května 2024  10:15

Nečekaný budíček měli dnes kolem páté hodiny ráno lidé z třípatrového bytového domu v Březové na...

Fingerland: Netanjahu do roka odejde, ale Hamás odolá. Válka skončí patem

17. května 2024

Vysíláme Válka o Gazu může skončit patem a zároveň se blíží konec premiéra Benjamina Netanjahua. V Rozstřelu...

Hádka o školních absencích skončila vraždou v rodině, hoch za ni dostal 7 let

17. května 2024  9:36,  aktualizováno  9:52

Ve čtvrtek u Krajského soudu v Liberci při neveřejném jednání padl sedmiletý rozsudek nad mladíkem,...

  • Počet článků 60
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1044x
Jsem byvaly sr. inzenyr ktery pracoval na orbitalni stanici ve Washigtonu a Houstonu. Muj sef byl druhy astronaut z Apollo 13, Fred Haise. Pred tim jsem pracoval jako Projektovy manazer na mega projektech v USA a strednim vychode. Pozdeji jsem byl vysokoskolsky pedagog na trech Australskych universitach a VSE.

Seznam rubrik